Volgers

dinsdag 4 juli 2017

Summer Challenge #1

Zomerchallenge 2.0 
Dag 1
Ik loop enorm achter, meer dan een maand, ik kom er net pas achter. Gelukkig hoef je niet met alles mee te doen. Het gaat echt om de inspiratie en ik doe ook niet actief mee in de groep. Ik ken mijzelf dat gaat niet werken hahaha.

Via ArtChickStudio en dan via de Facebookgroup kan je meedoen met een dagelijkse challenge, gewoon voor de fun. Elke dag komt er een nieuwe opdracht en ze zijn op 1 juni al begonnen. Je hoeft niet met alles mee te doen. Gewoon doen wat je leuk vind.

Het eerste opdracht was iets met skelet. Ik heb voor de dag van de doden gekozen. Met Nellie Snellen label snijmal, label gestanst op stempelpapier, Nellie's Structuurpasta d achtergrond gemaakt. met diverse kleuren Memento inkt bewerkt en daarover heen met zwart een achtergrond stempeltje geplaatst en de skull en ik weet niet meer van deze stempel is.

Ik vind hem leuk en jij?

****
Summer Challenge 2.0
Day 1

It started already on June first, but I just found it, yesterday. So I am more than a month behind. The Dutch ArtChickSutdio FB group has started a totally awsome challenge, Everday, you get a new one.  You don't have to make them all.
 Day one is skull. So I have chosen, the day of the dead.
I have punched a tag on stamppaper and with structurepaste I made a background and used all kinds of colors of Memento ink.

I like it and you?


9 opmerkingen:

  1. Wat gaaf gedaan Diana!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat gaaf, mooi grunchy.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat enggggg....maar wel heel leuk gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan

    xx Grietje
    Grietje'sKaartenhoekje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!! Super Leuk!!!!!
    Mooie kleuren en die skull, love it.
    Prachtige tag voor een mexicaans feest.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...