Volgers

zaterdag 3 juni 2017

Lighthouse

Vuurtoren
Ik heb een super leuk boek: Frame Layered cards LCA610006 dat is inclusief 3d plaatjes en achtergrond velletjes. Zo leuk!
Ik heb de condeolance vlinder gebruikt en de vuurtoren. Er staan in totaal 12 in van beterschap, geboortekaartje en meer...
Handig en leuk! Knippen en plakken en je hebt een paar geweldige kaarten, ook staan er leuke variatie tips in. En natuurlijk je eigen draai kan je er altijd aan geven.

Fijn weekend!

**
Butterfly
I love this Frame Layered Cards LCA610006 book included with 3d pictures and background sheets. You can make a total of 12 cards. There are also some variaton tips in it.  I've made the "with sympathy" card and the lighthouse. There are different cards in it, get well, happy birthday and more...

Enjoy your weekend.




Rusty lighthouse



6 opmerkingen:

  1. Handig als het eens wat sneller moet gaan! Vooral die met de vuurtoren vind ik mooi, leuk bewerkt met inkt ook!
    Fijne dag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen!
    2 leuke kaartjes.Spelen met inkt geeft een mooi effect.
    Wens je een fijn Pinksterweekend.
    Lieve groetjes, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig voor een vluggertje....die met de vuurtoren vind ik gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...