Volgers

donderdag 4 mei 2017

Bird house

Welkom, nieuwe volger Samanta. Leuk dat je er bij bent!

Vogelhuisje
Ik had nog een Hobbykaart liggen van Mei/Juni 2016 en nog niet aangeraakt. Toch een beetje zonde he. Dus ik heb uit de bijlage 2 vogelhuisjes gemaakt. Onder het mom van "je spullen eens gebruiken en/of opmaken".  Heerlijk vind ik dat.

Ze zijn wel een beetje "scheetje beef" geworden :D  Als de dubbelzijdig plakt dan maar niet meer loshalen anders wordt het een ellende hahaha. Ik vind ze wel grappig geworden, lekker vrolijk. 

Maak jij ook je spullen eerst een beetje op of kan je het toch niet laten om weer wat aan te schaffen? 
Fijne dag

***

Welcome new follower Samanta, nice to have you here!

Birdhouse
In a Dutch magazine named "Hobbykaart", edition from May/June 2016, I made these two adorble birdhouses. But it came out a bit crooked :P  I don't mind. It's cute I think.   I love to use my stash before I buy new.

What about you? Do you try to use your "old" stash or do you purchase everything you see :D ?

Enjoy your day!


9 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel leuk en vrolijk. Ik heb met mezelf afgesproken eerst met dingen die er liggen aan de slag te gaan. mag alleen het hobbyjournaal kopen. Dus voorlopig niet naar action, hahaha. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Diana these are just adorable and I love the birdie themes.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your bird houses are fabulous Diana, so cute.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...